dimecres, 4 de març del 2015

Gironàutes: NÀDIA BRICOLLÉ

Sóc la Nàdia Bricollé, tinc divuit anys i actualment estic estudiant segon de batxillerat, concretament la modalitat de ciències i tecnologia a l’Escola Intermunicipal del PenedèsEn primer lloc m’agradaria destacar l'esforç que han dedicat alguns professors per tal que aquesta experiència fos possible, concretament la Montse Enajas, professora de Tecnologia Industrial, i en Ricard Garcia, el nostre professor de Llengua Castellana.  

L’any passat uns quants alumnes ja teníem interès a participar en aquest taller de robòtica submarina a la Universitat de Girona, i ara que hi hem participat us dic que són indescriptibles les sensacions que he rebut d’aquesta experiència. Espero i desitjo de tot cor que més alumnes de l'Escola  puguin fer aquest taller. No hi ha paraules per explicar tot el que he arribat a aprendre durant aquests tres dies. També m’agradaria destacar que jo no faig les assignatures clau o més adequades per fer aquest taller, però tot i així repeteixo que tothom que tingui l'oportunitat d’anar-hi que no la deixi escapar.

Durant els tres dies que vàrem estar a Girona per mi no existia res més que el robot que estàvem construint i aprofitar l’experiència que estava vivint. En un primer moment, la idea d’haver de soldar, fer un cablejat, un disseny i altres múltiples coses em van suposar una mena de pànic ja que jo no en tenia ni la menor idea. Sabia algunes coses que havia vist, però jo no ho havia fet mai, i tot i així això no va ser absolutament cap problema. Creieu-me, som aquí per aprendre constantment i això és el que vaig fer. Hi ha coses que evidentment no es poden explicar, simplement les has de viure per poder dir la mítica frase el que passa a Girona es queda a Girona i realment es veritat, ja que com he dit en línies anteriors s’ha de viure l’experiència per poder entendre tot el que intento transmetre en aquestes línies.


La meva motivació per fer aquest taller a Girona ja venia des de l’any passat quan la Montse va comentar-nos la proposta que tenia, evidentment aquest curs encara en tenia més ganes d’assistir-hi. Crec que ja ha quedat clar, però torno a repetir que recomano absolutament a tothom aquesta experiència.

[Nàdia Bricollé]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada